søndag 24. april 2011

Påskeproduksjon

Vondtene i venstre håndledd varte heldigvis bare 1 dag, så jeg var i full produksjon neste kveld. Denne påsken har vært preget av at minstemann har hatt feber, dårlig søvn og stresshodepine. Så det har ikke vært den beste påsken... Men satser på at de to siste dagene veier opp mot de andre dagene.. :)

Hadde flere oppskrifter som jeg ville prøve ut, men så strakk ikke tiden til det.. men det er alltids en påske neste år. Har en duk som jeg ikke ble ferdig med, har bare noen få omganger igjen. Bilde kommer når trådene er festet :)



Har heklet påske"strømper" til syltetøyglass - alt av restegarn fra lageret:

















Jeg trengte en kubbelys-skjuler til en vase, så jeg heklet dette båndet av fastmasker.

Ingen kommentarer:

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...