søndag 20. februar 2011

Ny blogg - nytt navn

Etter en del overveielser så har jeg bestemt meg for å flytte bloggen til en annen server/provider. Virker som at det er bl.a. lettere å endre utseende enn på forrige provider. For en person som elsker å forandre design i hytt og pine, så er det en god grunn til å skifte :oD

Navnet har også endret seg, da jeg ønsker å samkjøre profileringen av produktene og bloggen. Har ikke store ambisjoner; det er en hobby, men hvem vet hva livet bringer? Målet er å profilere produkter som jeg har laget til venner og kjente, samt å holde et arkiv over hva jeg lager. Veldig kjekt å lage på oppfordring, så bare kom med ønsker!

desverre så fungerer ikke backupfunksjonen hos min forrige provider, så alle gamle innlegg må leses her: http://minlillehobbykrok.blogg.no
Hadde et ønske om å importere alle gamle innlegg på denne bloggen, men således gikk ikke :o(

Da erklærer jeg bloggen - Lorgen Design - for åpnet!

Ingen kommentarer:

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...