søndag 19. februar 2012

En dag på skøytebanen

En dag på skøytebanen med familien.. Et sjeldent gløtt av blå himmel på Sunnmøre må foreviges! Det har vært mye vær siden jul og jeg kjenner at jeg gleder meg til grønt gress og t-skjorte-vær :)
Nå som solen er blitt skarpere, så er det mye fint å ta bilder av, mens ungene ruslet rundt på isen (som hadde ganske mye friksjon... veldig greit for minstemann som ikke hadde skøyter men bare cherrox. 


Denne stubben her hadde faktisk et ansikt! Ser du det? Fikk litt assosiasjoner til Istid og dovendyret "Sid".. øynene er litt på stilk :) 
Det ligger en barneskole like ved, og jeg tok ungene med bort til lekeplassen.. Mens de lekte sammen, så fikk jeg tatt fine bilder av dem. Mor er utrolig fristende å hoppe på hvis hun legger seg ned på bakken for å ta bilder av trærne.... 
Det var en fin stund og gjorde godt å bare "være til". Ingenting som jeg burde/skulle/må gjøre.. Gi "beng" i alt slikt og bare ta ting slik det kommer.. Slikt er så lett å glemme mandag-fredag.. 

Ingen kommentarer:

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...