fredag 9. september 2011

Bleiekake nr 2

En kollega ble pappa i august og jeg foreslo at vi kunne gi en bleiekake i gave. Den ble overrekt i denne uken, og det ble mottatt med smil og latter, og med "tusen takk". Fikk Nicco til å scrappe et nydelig kort (men fikk desverre ikke tatt bilder av det før gaven ble overrekt). Hun er superflink til å scrappe og dekorere til hverdag og fest - ta turen innom bloggen hennes og bli inspirert :) Det er forresten hun som har lært meg triksene med bleiekakelaging, og jeg var så heldig å få en av hennes kaker da yngstemann kom til verden for snart 2 år siden.
Slik ble min bleiekake nr 2, og jeg er veldig fornøyd med utseendet på den :)




 Ikke så veldig lett å se, men i toppen er det plassert to smokker (selvfølgelig BPA free), og en tåteflaske. Gutten som ble født, er etter farens utsagt ganske så sær på smokkene, og disse var AKKURAT den typen som gutten godtok. Lykketreff :)


Er spesielt fornøyd med båndene som jeg fant på Lappestua, Ålesund, og det kostet 19 kr meteren. Veldig lekkert bånd :)

2 kommentarer:

Mariann sa...

Skulle egentlig lage en slik til den siste babyen i familien, men kom aldri så langt! Denne må man jo si bli særs vellykket! :)

Lorgen Design sa...

Tusen takk :) Det tar litt tid før jeg bestemmer meg til jeg faktisk gjør det, så derfor er jeg ekstra fornøyd med resultatet :)

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...