fredag 30. september 2011

Coca Cola Zero lue

Min lillebror er ett år eldre i dag, og jeg laget en varm lue til han. Han er tømrer av yrke og det kan bli skikkelig sure utedager på Vestlandet. 
Strikkedolla har laget mønster til noen utrolig kule luer, og jeg har lenge hatt lyst å lage en av dem. 
Min bror liker best Coca Cola Zero, og dermed hadde jeg en god grunn til å teste oppskriften. Garnet er kjøpt hos Europris og heter Superwash.
Slik ble resultatet:


Luen falt i smak, og jeg fikk en MMS hvor han poserer med den :) I tillegg fikk han t-skjorter, cd og passende nok: Coca Cola pappbeger.. Dessverre hadde ikke Staples Zero beger, men det var nært nok :)

Det er ikke usannsynlig at jeg forsøker en av Strikkedollas oppskrifter igjen :) Denne luen var gøy å lage.

1 kommentar:

Mia sa...

Skulle gjerne hatt oppskriften på denne lua.
Marianne

Andre innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...